Counter

Et liv i luksus.

Et liv i luksus.

Velkommen til kontrastenes land.


Jeg har siden 1999 hatt tilbud som har gjort oppholdet til de som vil oppleve Nordkapp regionen og Magerøya i de forskjellige årstidene mer opplevelsesrikt. Her finnes alt fra sommeren hvor det endeløse Nordishavet bades i midnattssolen, vinterens stjerneklare himmel med dansende nordlys til plutselig snøstorm. Dette i fin kontrast med vakker og barsk natur er med på å gi fasinerende naturopplevelser. Her finner du en subarktisk natur som gjør det til et eldorado å dyrke interesser som havkajakk, dykking, havfiske, fotturer, skiturer og annet friluftsliv i en ramme av imponerende fauna og flora både over og under vann.

søndag 28. november 2010

Godt igang med å prøve seg fram.

Da har jeg kommet meg godt igang med å prøve meg fram i denne blogg verdenen. Har lagt ut en god del bilder som viser litt av hvert som jeg holder på med. Fra og med i morgen vil det bare bli nye blogginnlegg lagt inn her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar